تبلیغات
آپلود نامحدود و دائمی هومن دیزاین
مطالب محبوب
بایگانی
تبلیغات
pyamaknp

مکان تبلیغات شما

دستور پخت و عکس غذا
سرآشپز
انجمن وبمستران
عنوانپاسخبازدیدتوسط
22406iWater
13132admin
02616arash.mousavi
02155arash.mousavi
02908barbod
01836arash.mousavi
01828arash.mousavi
01830arash.mousavi
02165masterina
02216jahansite
02090jahansite
01496jahansite
11858baroj
01688masterina
01928masterina

رفع خطا style.css موقع نصب قالب وردپرس

رفع خطا style.css موقع نصب قالب وردپرس

سلام به همه دوستداران پی سی دی ال. امروز براتون یه آموزش تهیه کردم از سری آموزش های وردپرس. در صورتی که با وردپرس کارمیکنید احتمالا برخی مواقع که دارید قالب نصب میکنید با ارور style.css مواجه میشید. در نهایت هم میگید قالب مشکل داشت و بیخیال اون قالب میشید. امروز پی سی دی ال براتون یه آموزش تهیه کرده که چطور این ارور style.css را رفع کنید.

این مشکل میتونه 6 تا دلیل داشته باشه که در پایین به ترتیب بهتون میگم و راه حل اون رو هم میگم.

1. فایل فشرده با پسوند .zip باشه : قالب جهت آپلود باید به صورت فشرده در بیاد. برخی از کاربران وردپرس که این مشکل رو دارند احتمال داره فایلی که به صورت فشرده در میارند رو با پسوند های دیگه سیو کنند. که سیستم وردپرس پسوند رو نمیشناسه و یک ارور به نمایش در میاره. به حهنگام فشرده سازی قالب به این نکته توجه کنید که پسوندش .zip باشه.

2.فایل زیپ نباید پسورد داشته باشد : گاهی اوقات پیش میاد که کاربر بعد از دانلود قالب بدون این که فایل رو اکسترکت کنه و دوباره زیپ کنه مستقیما آپلود میکنه که ممکنه مدیر اون سایتی که قالب رو برای دانلود گذاشته بود جهت حفظ کپی رایت روی این فایل رمز گذاشته باشد. در این صورت هم با ارور مواجه میشید.

3.فایل های اصلی نباید داخل پوشه باشند : بعضی از مدیران سایت ها برای این که کپی رایت سایت خودشون از قبیل شرت کات لینک سایت و یا فایل هایی مانند readme.txt  داخل فایل دانلودی بزارند قالب سایت رو داخل پوشه ای میزاند که با این فایل ها ترکیب نشه. در این صورت شما باید به داخل اون پوشه ای که فایل های قالب هست برید و فقط اون ها رو فشرده کنید.

4.فایل style.css باید در روت قالب باشد : گاهی وقت ها قابل هایی هستند که به دلایلی این فایل رو تغییر نام میدند و یا حتی دیدم که جهت امنیت این فایل رو به style.php تغییر نام دادند. جهت ترمیم این مورد باید فایلی که استایل اصلی هست رو به style.css تغییر نام داد یا یک فایل با همین نام در کنار فایل های اصلی مانند index.php یا single.php ساخت.

5.جزییات قالب باید در فایل style.css موجود باشد : در برخی از قالب ها ممکنه چند خط از جزییات قالب از قبیل نام سازنده ، لینک سازنده ، نام قالب ، کلمات کلیدیش و یا غیره از داخل این فایل به دلایلی پاک شده باشه. شما باید این توضیحات رو کامل کنید و از نو شروع به نصب قالب کنید.

کد جزییات قالب شامل چند خط زیر هست که شما با قرار دادن اون داخل فایل style.css مشکلتون حل میشه :

6.قالبتون حجم بالایی دارد : در صورتی که قالبتون مشکلات بالا رو نداشت ، دلیل نصب نشدن حجم بالای قالب هست که توصیه میکنم از نصب این گونه قالب ها صرف نظر کنید. این گونه قالب ها حجمی بیشتر از حجم سقف آپلود سایتتون داره. جهت نصب این گونه قالب ها باید به صورت دستی اقدام کنید. فایل را فشرده کنید و از طریق فایل منیجر هاستتون به آدرس زیر برید

makani ke wordpresseton nasbe/wp-content/themes

حال در این مکان یه پوشه ای بسازید با نام قالبتون و فایل های قالب رو داخل اون پوشه آپلود کنید و سپس به پنل وردپرس و به بخش قالب ها برید و اون قالبی که به صورت دستی آپلود کردید را فعال کنید.

8 ديدگاه ثبت شده است. شما نیز میتوانید دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.
  1. امین says:

    سلام .وقتی قالبمو نصب میکنم این خطارو میده
    “می‌خواهید ‌این کار را انجام دهید؟خواهشمندیم دوباره تلاش کنید”دوباره نصب میکنم اما بازم نصب نمیشه.
    لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    • امکان داره پوسته ای با همین نام از قبل در داخل هاستتان وجود داشته باشه. پوسته های دیگه رو چک کنید که هم نام وجود نداشته باشه.

  2. سلام . واقعا آموزش بدرد بخوری بود . چون مشکل خیلی هارو حل میکنه . موفق باشید .

  3. farshid says:

    mc moshkelam hal shoood . dar mored error style

  4. ممنون
    اقا دمت گرم مشکلمو حل کردی چقدر دنبال رفع این مشکل گشتم هیچ کسی مثل شما توضیح نداده بود

  5. user says:

    درود برشما
    می خواستتم ببینم اون کدی ک نوشتید و باید توی کدوم قسمت از استایل سی اس اسمون جیگذاری کنیم؟

  6. سلام. سپاسگذارم بابت این آموزش. کمک خیلی بزرگی بهم کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید